Novice

Medijska analiza 45. Zlate lisice: več kot 200 milijonov gledalcev!

( 07. 10. 2009 )
45. Zlata lisica je imela izjemen medijski odmev, saj si je tekmovanje ob 15 tisoč gledalcih ob progi na mariborskem Snežnem stadionu pred TV zasloni neposredno in v posnetku ogledalo še več kot 200 milijonov ljudi!

V živo je prenašalo tekmovanja Zlate lisice 11 TV studiev (od 15, ki po svetu spremljajo svetovni pokal v alpskem smučanju). Neposredni prenosi so trajali 1,42 ure, v tem času pa si je 45. Zlato lisico live ogledalo 21 milijonov gledalcev (VSL 54 min, 6 milijonov gledalcev; SL 48 min, 15 milijonov gledalcev.

O 45. Zlati lisici je po analizi agencije INFRONT objavilo prispevke 69 TV postaj. Posnetke tekmovanja v veleslalomu in slalomu so prenašale skupno 77 ur in dosegle čez 187 milijonov TV gledalcev.

V ciljni areni so bile prisotne 3 TV hiše z lastnimi studii in podiji za intervjuje zmagovalk.

Po FIS analizi gledanosti tekmovanj za Svetovni pokal, ki so jih prenašale TV hiše v živo, je Zlata lisica na 1. mestu na lestvici vseh 10 največjih smučarskih prireditev sezone 2008/09. Primerjava števila gledalcev vseh oblik prenosov pa uvršča mariborsko tekmovanje na 3. mesto.

Podrobnejša razčlenitev pa pokaže takšno udeležbo posameznih medijev v tem poročanju:

Vrsta prenosačas %gledalci %v živo5015poročila339športne oddaje927

Analiza gledanosti tekem za smučarski svetovni pokal predstavlja za posamezne države naslednje deleže (od skupnega števila gledalcev vključenih na vseh programih): Avstrija 47 %, Slovenija 34 %, Švica 24 %, Norveška 25 %, Hrvaška 20 %, Nemčija 17 %, Švedska 13 %.

V Sloveniji se je Zlata lisica izmed vseh smučarskih prireditev sezone uvrstila po gledanosti na 2. mesto, takoj za Planico.

Logotipi Zlata lisica – Maribor – Pohorje so se pojavljali v vseh oddajah, največ pa v Švici, 2,40 ure, ZDA 1,20 ure in v državah EU 0,40 ure.

Tržna vrednost oglaševanja je bila najvišja v Nemčiji in Švedski, nato sledijo ostale EU države.

Zlata lisica je bila v središču medijske pozornosti, saj je bilo pod Pohorjem akreditiranih 350 domačih in 250 tujih novinarjev. Njihove druge objave v domačih in tujih medijih o kraju prireditve in spremljajočih dogodkih v tej analizi niso zajete, so pa prav tako zelo pomembne za turistično promocijo.

Tekmovanji v veleslalomu in slalomu si je neposredno ogledalo tudi več kakor 15 tisoč obiskovalcev.

Nazaj na seznam